Quality Life Serum

 

  Quality Life  saç serumu ile nasıl tanıştığım ile başlayalım. Her şey hiçbir şeyden memnun olmayıp sürekli saç rengimi değiştirirken uğradığım kuaför azizliğiyle başladı. Normal durumlarda saç rengimi kendim değiştirir her zamanda sonuçtan memnun kalıyordum. Saçlarımı sarı yapmaya karar verdiğimde de evde kızıldan sarıya dönmek zor olur diyerek tanıdık ve iyi olduğunu bildiğim bir kuaföre gittim. Benim ikazlarıma rağmen saçlarım yanıyor yıkayalım dememe rağmen kuaför dediklerime kulak asmadı ve saçlarımı oryalle saatlerce bekletti. Yıkadığında saç diplerimin acısından yerimde duramıyordum kulaklarım ve ensemi konuya dahil bile edemiyorum. Kulaklarım, ensem ve saç diplerim yara oldu, kabuk bağladı. Haftalarca yaralarla gezdim ve yatamadım bile.. :( Bu süreçte sürekli yeni ürün arayışındaydım bir çok ürün denedim ve bu serumla da saçlarımın keçe gibi olduğu dönemde tanıştım. Her gün saçlarıma farklı farklı yağlarla bakım yaptım serum ve maskelerle de saçlarıma destek verdim. Bu serumu tercih etmemin sebebi saf argan ve keratin yağı içermesiydi. 2 günde bir duş sonrası nemli saçlarıma masaj yaparak uyguladım. Daha ilk kullanımda saçlarımı yumuşacık yaptı ve kokusunun güzelliğini anlatmam mümkün değil. Bir çok arkadaşımda benim tavsiyemle bu ürünü kullanmaya başladı ve hepsi severek kullanıyorlar. Saçlarınız ipek gibi yumuşacık olsun istiyorsanız gönül rahatlığıyla kullanabilirsiniz. Şiddetle tavsiye ediyorum. Ürün linkini bırakıyorum almak isterseniz göz atarsınız.    https://www.trendyol.com/quality-life/ql-hizli-sac-uzatma-serumu-p-81318508?tyutm_source=google&tyutm_medium=cpc&tyutm_campaign=x:dsa_type:product_kisisel-bakim_productsup_gl_s_&gclid=CjwKCAjwuIWHBhBDEiwACXQYsWyDWuKtxORT22OpIa_HhO9iE9o9cP1g-LOQojZd5_qHP5GJGCJB2xoCr18QAvD_BwE 

Yorumlar