Dax Supergro saç yağı

Saçlarımı kurtarma ve uzatma çabasına düşmüşken arkadaşımın tavsiyesi üzerine tanıştığım etkili bir ürün. Saçlarımla verdiğim en büyük savaşın yeni başladığı dönemde bana çok iyi gelen mis gibi kokan etkisi gözle görülür aşırı güzel ürün. Öve öve bitiremem bu ürünü. Mucize gibi bir şey... İyi ki almışım verdiğim parayı kuruşu kuruşuna hakediyor. Saçlarınız yıpranmış ve yavaş uzuyorsa hiç düşünmeden alın kullanmaya başlayın. Haftada iki ya da üç defa saç diplerime uyguluyorum. Yapısı hindistancevizi yağı gibi ama elinize aldığınızda eriyor ve uygulamada hiçbir sorun yaşamıyorsunuz. Ben geceden saç diplerime uygulayıp sabah yıkıyorum. Bir ayda 5-6 cmden daha fazla uzadı saçlarım. Saçlarımın uzama hızında bir sorun yoktu ancak keçe gibi olduğu için saçlarımın nemlenmesi, köklerin beslenmesi ve daha hızlı uzaması için kullandım bu ürünü. Saçlarımın uzamasında gözle görünür bir şekilde hızlanma oldu. İnternette dolanan saçımdan, arındıramadım saçlarım yağlı kaldı, saçtan çıkmıyor, temizlemesi çok zor gibi yorumlara hiçbir şekilde itibar etmeyin. Temizlemesi çok kolay olan bir ürün. Saçınızdaki ılık suyla ıslatıp diplere masaj yaparak önce suyla saçlardaki fazla ürünü akıtırsanız ardından da saçlarınızı şampuanlayıp  diplerine masaj yaparak yıkarsanız saçlarınızı arındırırken hiçbir sorun yaşamazsınız. 



 

Yorumlar