Aynısefa yağı ve kremi


 Aynısefa mucizesiyle tanışıp vazgeçebilen birinin olduğunu düşünmüyorum. Tam bahar ayları başlamadan tanıştığım muhteşem ürünler. Resimde gördüğünüz yağı yaklaşık 6 aydır kullanıyorum ve hala bitmedi fazlasıyla bereketli bir ürün. Kremi her gün düzenli olarak günde iki defa temiz cildime uyguluyorum ve şuan 7.yi kullanıyorum. Bittikçe aldıran hatta stok yaptıracak kadar güzel sayılı ürünlerden biri. Kremi sabah akşam temiz cildime yağı ise geceleri temiz cildime kremin altına uyguluyorum. Düzenli kullanımda cildinizdeki o muhteşem değişimi sadece kendiniz değil herkes fark ediyor. Pürüzsüz cildimin sırlarından birisini burada sizinle paylaşıyorum. Şöyle bir tavsiyede bulunayım, eğer kremi sabahları bir bez parçasına sarılmış buz parçasıyla uygularsanız daha güzel sonuç alırsınız ve cildiniz gerilir, kan akışı hızlanır. Buz maskesi yapan biriyseniz bu ürünle denediğinizde daha da memnun kalırsınız sonuçtan. Aynısefa kremi ve yağını yüzümdeki lekeler için deneme amaçlı almıştım. Etkili olacağı konusunda tereddütlerim vardı çünkü cildimdeki lekeler bu zamana kadar kullandığım ürünlerle  geçmedi, azalmadı. Bahar alerjisi olanlar bilir ki bahar dönemi geldiğinde polenin etkisiyle ister istemez ciltte bozulmalar oluyor. Kullanılan alerji ilaçları ciltteki bozulmalara engel olmuyor. Bahar alerjimden kaynaklı yüzümde oluşan kızarıklıklar, şişlikler, ufak tefek  yaralar ve kaşıdığım için oluşan çiziklerin onarılmasındaki en büyük yardımcım bu iki ürün oldu. Bu ürünler sayesinde belli dönemlerde çıkan ufak tefek sivilce ve aknelerimden de kurtuldum. Kullanım aşamasında en ufak bir aksama olduğunda cildimde hemen sivilce fırtlayıveriyor. Sivilce yataklarının ne kadar can yaktığını bilirsiniz. Gece bu yağı sorunlu bölgeye uyguladığınızda sabaha kadar ne sivilce kalıyor ne de sivilce yatağı. Sağlıklı ve ışıl ışıl görünen bir cilt istiyorsanız hemen alıp kullanmanız gereken iki ürün. Koşun alın aldırın şiddetle tavsiye ediyorum. Beni bilen bilir beğenmediğim, sevmediğim ürünü kullanmam kullandırmam yalandan da övmem. Marka farkının olacağını pek sanmıyorum ama ben bu markanınkileri kullanıyorum ve çok memnumum. Aşırı uygun fiyatlı ve etkili ürünleri burada sizinle paylaşmaya devam edeceğim takipte kalın.. :)) 

Yorumlar